Reklamační řád

Prodloužená lhůta pro výměnu dárků

Nevyhovující nebo špatně padnoucí dárek nyní můžete vyměnit za jiný díky prodloužené lhůtě až do 18. ledna. 

Jak to funguje? 

  • Prodloužená lhůta platí pro všechno zboží zakoupené v období od 1. 12. do 23. 12. 2018 na na­šem eshopu i v kamenné prodejně.

  • Zboží je možné vyměnit až do 18. ledna 2019.

  • Zboží lze vyměnit za jinou dostupnou velikost nebo za jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě. (případný rozdíl doplatíte)

  • Výměnu zboží lze provést: osobně na u nás na prodejně nebo zaslání poštou, formuláž níže.

Reklamace - Výměna zboží - Vrácení zboží - Formuláře ke stažení

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu info@pinguin-shop.cz, případně telefonicky. Zároveň Vás žádáme o vyplnění Reklamačního formuláře. Vytištěný formulář pošlete spolu s výrobkem na adresu provozovny – Běloveská 187, 547 01 Náchod.

Vadný výrobek má zákazník povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup online i v kamenné prodejně.

  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady odesílatele.
  • Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
  • Doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie.
  • Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
  • Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od vytčení vady. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
  • Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne započetí reklamačního řízení, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Záruční doba je uvedena u každého zboží.

Možnost výměny zboží

Pokud nejste se zakoupeným zbožím spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), nabízíme Vám možnost zboží vyměnit. Zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání zboží (nebo po osobním doručení) na adresu provozovny – Běloveská 187, 547 01 Náchod.

Pro výměnu zboží prosím použijte Tento formulář - usnadníte nám tím splnění vašeho přání.

Zboží musí být dodáno neporušené, jak bylo převzato od prodávajícího a schopné dalšího prodeje. Doporučujeme spolu se zbožím dodat při prodeji obdržené listiny, jako je faktura, záruční list a jiné. Usnadní nám to bezchybně provést celý proces výměny zboží.

Možnost vrácení zboží

Zákony České republiky udávají možnost vrácení zboží zakoupeného přes internetový obchod (uzavření kupní smlouvy na dálku) do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud chcete této možnosti využít, vyplňte Formulář o odstoupení od smlouvy a zašlete jej spolu se zabaleným zbožím na adresu provozovny – Běloveská 187, 547 01 Náchod.

Více informací v úplném znění o vrácení zboží naleznete v obchodních podmínkách.

Formuláře ke stažení